Tentang Ladang Cili

Aku sebenarnya dah lama nak berkongsi link ni dengan semua: Blog Hang Kebon yang wajar mendapat perhatian. Bukan hanya kerana mereka kawan-kawan baik aku. Tetapi usaha dan niat murni mereka untuk berbakti kepada tanah adalah jauh lebih blogworthy dari gambar-gambar kasut disko atau puisi cinta tak sampai atau bebelan tentang kekejaman dunia. Layarilah blog yang lazat dengan kenaifan tanpa posturing atau onani intelek atau sarkas polemik yang membebankan blogosfera Malaysia dan dunia amnya.

6 Comments

Filed under appreciative

6 responses to “Tentang Ladang Cili

  1. atie

    pertanian adalah perniagaan

  2. wah wah wahhhh.. hebat depa nooo.. kim salam la kalau jumpa!! baguih baguih..tanam banyak2 cabai mlaka.. (*cabai mlaka=cili hijau yang kecik tu)

  3. atie, true.

    heartbeat, nanti aku pesan pasai cabai melaka tu.

  4. errr. itu moto jabatan aku.

  5. Arif

    I’ve been there. Sejuk mata memandang bila sampai sana.

  6. Betul tu. Aku dah mula tanam cili tapi cili aku tak pandai besar-besar jugak. tengoklah gambar cili aku dalam blog aku. hahaha

Leave a Reply

