Saya sangat marah

Saya sangat marah sebab kereta saya kena langgar, tapi macam mana nak marah betul-betul sebab orang yang langgar tu ahli keluarga terdekat.

Kalau cina Kuantan Parade boleh jugak saya maki hamun pastu panggil kawan-kawan 3 line saya pergi belasah.

Kalau mat rempit boleh jugak saya kejar, langgar, bukak helmet dia, ludah dalam telinga dia pastu bagi kat kawan-kawan polis saya suruh masukkan dalam lokap 2/3 malam.

Kalau makcik assalamualaikum boleh jugak saya tanya dia: “Yang makcik ni nak cepat sangat apasal? Manjalara dah lama dah abis. Ke nak pergi pasar Ramadhan? Beli murtabak? Tak yah la makcik, mat rempit anak makcik tu bukannya puasa pun.”

Cibai.

6 Comments

Filed under anecdotal

6 responses to “Saya sangat marah

  1. tarantula

    parok ke night rider kena langgor…

  2. Sang Kelembai

    Sorry to hear ’bout the accident. Berapa nombor kereta kau ah?? (hehehe)

  3. tarantula… takde ah parok mana. Tapi sakit gok ah. Kurang sikit ‘kegambiran’nya.

    S.Kelembai… Nombor kereta aku: PUK 1

  4. Sang Kelembai

    LOL. Anyway, just tikam la wei… “They” said God works in a mysterious way…😉

  5. Dugaan Ramadhan tu..Sabar bang….

    Janji loved ones tak apa apa.Kereta boleh repair/ beli baru..!!

Leave a Reply

